Thursday, August 16, 2012

Ramadhan da nak abis...Syawal da nk sampi..

Salam, sekejap jer rasenye da abis da bulan ramadhan, aku pon rasa mcm x sempat jer nak merasai ramadhan, ak sesal sungguh sebab x melayari bulan ramadhan dengan sebaik-baiknya dan adkala x menghormati, aku pon x tau la kenapangan diri aku ni. kadang-kadang macam rasa teruk sungguh dan bersalah sangat sebab aku tidak dapat menikmati dan menjalankan ibadah ramadhan dengan sempurna, haa aku pun tak tahulah, tapi aku tetap cuba untuk jadi yang lebih baik dari dulu, cuma kadang-kadang sifat, nafsu aku tu yang sukar aku nak bendung.

aku harap aku dapat lagi diberikan peluang untuk menyambut ramadhan dan untuk menjadi lebih..lebih baik dari sekarang dan dapat menikmati ramadhan dengan sesempurnanya dan menjalankan ibadah bagi bulan ramadhan tuh..aku mohon sangat la sebab sekarang ni mungkin banyak sangat benda yang mempengaruhi dan terpengaruh. Alllah berikan aku petunjuk.


No comments:

Post a Comment